Jaar​verslag 2018

Chief Executive Officer,
Voorzitter van het Uitvoerende Comité,
Voorzitter van het Investeringscomité,
Bestuurder van Nafilyan & Partners SAS.

Alexander HODAC, 38 jaar, na te zijn afgestudeerd als handelsingenieur (Solvay/VUB), startte hij zijn professionele loopbaan bij Deloitte Corporate Finance-Real Estate (2005-2013). Vervolgens was hij Chief Commercial Officer van de Belgische residentiële GVV Home Invest Belgium van 2013 tot 2015. In deze laatste functie was hij verantwoordelijk voor het volledige verwervings- en vervreemdingsproces van bestaande activa/ portefeuilles en ontwikkelingsprojecten.

* Permanent vertegenwoordiger van de vennootschap AHO Consulting bvba.

Marnix GALLE *

Executive Chairman of the Board of Directors,
Voorzitter van het Benoemingscomité,
Lid van het Uitvoerend Comité,
Lid van het Investeringscomité.

Marnix GALLE, 55 jaar, behaalde een “Bachelor Degree in Arts & Sciences” in economie aan Louisana, USA. Hij begon zijn professionele carrière in 1987 bij Cegos België in hoedanigheid eerste stappen in de vastgoedsector (familiale portefeuille). Hij stichtte zijn eigen vennootschap ALLFIN in 2001 dewelke een van de vooraanstaande vastgoedontwikkelaars in België werd. ALLFIN Group heeft in 2014 een deelneming van 29% in IMMOBEL, beursgenoteerd op Euronext sedert 1863, genomen. Na de fusie tussen ALLFIN Group en IMMOBEL in 2016 werd hij Uitvoerende Voorzitter. Gedurende de periode 2015-2018, was hij eveneens Voorzitter van Urban Land Institute Belgium. Op dit ogenblik is hij eveneens Bestuurder, Lid en Trustee van verschillende leidende Europese en Amerikaanse verenigingen. Hij is gehuwd met Michèle SIOEN; zij hebben zes kinderen.

* Vaste vertegenwoordiger van de vennootschap A³ Management bvba.

Karel BREDA*

Chief Financial Officer,
Lid van het Uitvoerend Comité.

Karel BREDA, 43 jaar, was, alvorens op 1 augustus 2018 IMMOBEL te vervoegen, Managing Director Midden-Oosten, Zuid en Centraal Azië en Turkije voor Engie Solar gebaseerd in Dubai en India. Na zijn studies Toegepaste Economische Wetenschappen aan de KU Leuven en het behalen van een MBA aan de University of Chicago, Booth School of Business, begon hij zijn professionele loopbaan in 1999 met het ontwikkelen van een aantal internet start-ups in Europa. In 2002 vervoegde hij GDF Suez (nu Engie) waar hij verschillende leidinggevende posities aanhield in M&A en Project Finance in Europa, Zuid Azië, het Midden-Oosten en Afrika. Vervolgens in 2011 werd hij gepromoveerd tot Chief Financial Officer voor de regio Zuid Azië, Midden-Oosten en Afrika gebaseerd in Dubai en in 2014 voor Engie E&P in Nederland.

* Mandaat uitgeoefend door de vennootschap KB Financial Services BVBA, vertegenwoordigd door dhr Karel BREDA.

Adel YAHIA*

Chief Development Officer,
Lid van het Uitvoerend Comité.

Adel YAHIA, 40 jaar, heeft IMMOBEL vervoegd in december 2017 met het oog op de leiding van de departementen Ontwikkeling, Technical, Verkoop en Verkavelingen. Hij werkte bij AG Real Estate sinds 2015 als Departementshoofd van het Residentieel departement alsook in de hoedanigheid van co-Head of Development. Tussen 2010 en 2015 werkte hij voor Matexi als verantwoordelijke voor verschillende business units. Hij begon zijn carrière in 2004 als vastgoedontwikkelaar en werkte eveneens in real estate investment banking. Na zijn rechtendiploma aan de KU Leuven te hebben behaald, alsook een Master in General Management (PUB) aan de Vlerick Management School, studeerde hij in 2006 af als Master in Real Estate (Postgraduaat Vastgoedkunde) aan de KU Leuven. In 2014 voltooide hij de opleiding “Executive Program in Real Estate” aan de Solvay Business School (ULB). Sedert 2010 is hij eveneens lector aan de KU Leuven en, sedert 2015, aan de Solvay Business School.

* Mandaat uitgeoefend door de vennootschap Adel Yahia Consult BVBA, vertegenwoordigd door dhr Adel YAHIA.